Мета проведення турніру – залучення учнів 8+ класів до сучасного ІТ із максимальним використанням об’єктно-орієнтованих та функціональних елементів розробки програмного забезпечення, в т.ч. на серверному та клієнтському рівнях, в т.ч. в багатопотоковому режимі (Back-End & Front-End Software Development).
Турнір проводиться у два етапи:
-
перший етап - серед усіх зголошених команд, онлайн
-
другий етап - фінал, серед команд, що були допущені до фіналу (максимальна кількість фіналістів 15 осіб), офлайн
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО
Деталі турніру
Учасники Конкурсу
До участі в Конкурсі запрошуються команди з учнів 8-11 класів з одного або різних закладів освіти України у складі від 3 до 5-ти осіб.
Критерії оцінювання:
-
якість коду (основний критерій),
-
повнота функціоналу,
-
якість проєктного менеджменту.
Більш розгорнуті критерії конкурсу будуть опубілковані разом із завданням першого етапу турніру 1.05.2024
Склад розробників завдання та журі: експерти інформаційних технологій, які представляють міжнародних лідерів галузі, зокрема компанії групи Danir, Nexer, Sigma Software та інші (Україна, Швеція, Данія).
Спеціально для усіх учасників відбірковго етапу турніру будуть проведені безкоштовні онлайн консультації з промислових елементів проєктної розробки (ознайомлення із елементами командної роботи, використанням систем контролю версій, документуванням та покриттям коду тестами, тощо) промисловими розробниками ІТ-компаній України – студентами Державного університету телекомунікацій протягом травня 2024 року.